הדפסת צ'קים לכל הבנקים והתוכנות | מותאם לתקן 501 - בנק ישראל | להזמנה התקשרו 1-800-877-222
חייגו: 1-800-877-222
צ'קים מותאמים - תקן 501

מעטפית לכל מטרה...

דיוור ישיר- כי עם תוצאות לא מתווכחים!

דיוור ישיר זו דרך יעילה ואפקטיבית למשלוח חשבוניות, תלושי שכר, שוברי תשלום, ארנונה, משלוח דואר חסוי, לפרסום ולשיווק ועוד. זהו כלי רב עוצמה המאפשר לכל בעל עסק לתקשר עם הלקוח, להגיע לקהל יעד ספציפי, לשמור על לקוחות קיימים ועוד. העלויות הזולות של הדיוור האישי מהוות יתרון גדול לכל בית עסק ובמיוחד לעסקים בינוניים וקטנים, אך על אף העלויות הזולות, התוצאות העסקיות של הדיוור הישיר אפקטיביות מאוד ואף גוברות על השימוש באמצעים אחרים. מעוניינים בדיוור אישי? צרו קשר עם "קווים הפקות", אנו נוכל לחסוך לכם זמן יקר ולטפל באופן מקצועי ומיומן בכל נושא הדיוור האישי.

דיוור ישיר - מעטפית
דיוור ישיר - מעטפית

דיוור ישיר – נתוני הסטטיסטיקה מעידים על ההצלחה

סקר שערכה רשות הדואר בשנת 2001 מלמד כי למעלה משישים אחוז מבעלי העסקים משתמשים בדיוור ישיר לשמירה על קשר עם לקוחותיהם, לפרסום מוצרים חדשים ועוד.

שבעים אחוז מבעלי העסקים טוענים כי דיוור ישיר הוא כלי אפקטיבי להשגת מטרותיהם. לטענתם ההיענות הגדולה של הלקוחות והפידבקים שהם מקבלים מהם מעידים על עוצמת הדיוור הישיר ככלי עסקי אפקטיבי מאוד.

 רק כעשרה אחוז מכלל מקבלי הדיוור הישיר משליכים את המכתבים לפח. תשעים אחוז מהמקבלים פותחים את המעטפות וקוראים את המסרים, מחציתם קוראים בעיון ומחציתם קוראים ברפרוף.

ארבעים ושישה אחוז ממקבלי המכתבים שומרים אותם. באמצעות הדיוור הישיר, גם מי שלא הופך להיות לקוח של בית העסק עכשיו, עשוי להיות לקוח בעתיד.

שישים וחמישה אחוז מהמקבלים דיווחו כי הם נהנו לקבל את הפרסומים ואת המידע, במיוחד כאשר הוא היה מותאם לצורכיהם.

חמישים ושישה אחוז מהמקבלים טוענים כי דיוור ישיר הוא הכלי המועדף בעיניהם לפניות אליהם.

דיוור ישיר – הכלי המועדף לשיווק ולפרסום

באמצעות דיוור ישיר אפשר לפנות באופן אישי אל הלקוח, לרוב האנשים קשה להתעלם מפנייה אישית. גם אם הנמענים לא קנו כעת את המוצר, הם נחשפו אליו.

דיוור ישיר זו דרך חוקית להגיע אל הלקוח. בניגוד לדואר אלקטרוני, הדיוור הישיר אינו מוגדר כספאם ואין איסור על שליחתו.

דיוור ישיר המתבסס על דברי דואר מודפסים יוצר אימון. בעידן האינטרנט שבו דברי דואר רבים נשלחים באמצעות הדואר האלקטרוני, שליחת דואר באמצעות דיוור ישיר ללקוח נתפסת בעיניו כתשומת לב אישית המעידה על החשיבות שבעל העסק מייחס לו.

לדיוור הישיר יש נוכחות פיזית. הלקוח אינו נחשף לפרסומות בדרכים או לפרסום באינטרנט, אלא הוא מקבל מעטפה פיזית. בתוך המעטפה אפשר להכניס מכתב, קופוני הנחה, כרטיס ביקור, מתנה קטנה ועוד.

דיוור ישיר מעניק ללקוח הרגשת שייכות. הוא מרגיש שהוא חלק ממשפחה גדולה של לקוחות או מועדון חברים. הוא מרגיש כלקוח מועדף בעל עמדה מועדפת בתוך החברה.

דיוור ישיר הוא כלי אפקטיבי וזול המאפשר לכל בעל עסק לעדכן את הלקוחות במהירות וללא עלויות כספיות גבוהות על כל מוצר או על כל מבצע הנחה ועוד.

דיוור ישיר – איך לעשות זאת נכון

דיוור ישיר יהיה אפקטיבי מאוד אם הוא יגיע אל קהל היעד הנכון. לכן, חשוב לפלח את קהל היעד ולכתוב לו בשפתו. אם לדוגמה, אנו פונים אל קהל יעד המורכב מעובדי רפואה, נשתמש בשפה מקצועית ובמונחים מתוך עולם הרפואה, אם נפנה לילדים או לבני נוער, נדבר אליהם בשפתם.

המסר השיווקי חייב להיות ממוקד, קצר וענייני, מסר שידגיש את התועלות ללקוח. אל תרבו לדבר על תכונות המוצר, פרטו את התועלות שלו, אם אתה למשל טכנאי מחשבים, תן ללקוח להבין כי בעזרתך הוא יוכל לעבוד עבודה רצופה ללא תקלות וללא הפרעות.

מחקרים מראים כי רוב הלקוחות החליטו לרכוש מוצר לאחר שנחשפו אליו כשבעה פעמים. לכן, הדיוור הישיר דורש התמדה, אך יחד עם זאת יש להקפיד על המינון הנכון. מכתבים צפופים מדי, לא ישיגו את המטרה, אלא להיפך.

חברת "קווים הפקות" - שילוב של מקצועיות, ידע וניסיון רב שנים

  • אנו נעזור לכם לצאת בקמפיין של שיווק בקידום מכירות באמצעות מכתבים מעוצבים, מעטפות נוחות לפתיחה, עיצוב קופונים או שוברי הנחה ועוד.
  • בחברת "קווים הפקות" נחסוך לכם זמן יקר וכסף, צרו קשר כדי לשמוע על המחירים האטרקטיביים.
  • בחברת "קווים הפקות" נעזור לכם למתג את העסק שלכם כעסק מוביל בתחומו.
  • צרו קשר, שיחת ייעוץ ללא התחייבות.